Ultimate Fishing Bundle ile eksiksiz Call of the Wild: The Angler deneyimini yaşa. Paket içeriğine Call of the Wild: The Angler ana oyunu, önceden yayınlanmış tüm DLC’ler ve üç bonus paket dahildir.