CALX
Flyd hen over den WARP-forvrængede planet Syro. Behersk bevægelse som Seeker. Dobbelthop, spurt, svæv og grib dig vej gennem atmosfæriske ruiner. Scan, løs gåder og deltag i velovervejede kampe i bølger af stilhed og vildskab.
CALX er et atmosfærisk 3D action-eventyr inspireret af visionær sci-fi-kunst. Udforsk planeten Syro** – vidtstrakte landskaber fyldt med krystalstrukturer og ældgammel teknologi. Find ud af, hvad WARP gjorde ved Quoths-civilizationen. Miljøet leder dig på vej og afslører hemmeligheder gennem udforskning.
Du er alene på Syro, men ikke ensom. Et støvfnug i en enorm, mystisk verden. Der er en stille melankoli ved at vandre gennem disse glemte steder.
Du vil samle opgraderinger undervejs på din rejse. Disse forbedrer dine kamp- og bevægelsesevner. Find nye våben i ruinerne. Hvert enkelt våben ændrer din tilgang til kampene.
Kampe tester hvor godt du bevæger dig, ikke kun hvor hurtigt du angriber. Kampområder fungerer som bevægelsesgåder. Din mobilitet er lige så vigtig som dine våben.
Du kan opgradere ved at finde stykker af gammel teknologi. Disse opgraderinger ændrer måden, hvorpå du bevæger dig gennem verden.