Candle Knight
Face mysterious foes in battle with a powerful flame that shines bright in even the darkest corners of the castle. Ignite the warrior inside and burn your light even brighter to learn new abilities that not only harden you in battle, but which also unlock new unseen areas to explore.
Use the ignis adaptable difficulty system to your advantage to move quicker and deal increased damage to your foes. However, beware, as your adversaries will also scale alongside you, becoming tougher to take down. Will you take the risk and power up your knight?
Enter mysterious paintings that lead to a surreal, unexplored world of wonders. Discover the secrets that lie inside their canvases, and adapt as the world inside the painting shifts around you.
Play as an enchanted candle holder trying to restore the light to its home, Do you have what it takes to journey deep into the heart of an abandoned castle?