Przygoda Cap i Barra / Cap 'n Barr's Adventure
Spokojny las zostaje splugawiony czarną magią wielkiego demona Gruulma, zwierzęta stają się marionetkami, zmuszonymi do budowy dla niego mrocznej fortecy. W tej rozpaczy dwie naiwne i optymistyczne kapibary — Cap i Barr — stają się ostatnią nadzieją.
Ta gra została stworzona przez Ariston Games w Shenzhen w Chinach i jest produkowana oraz należy do Ariston Games.