Capes
Capes, kahramanlardan oluşan bir takım kurarak şehri geri almak için mücadele ettiğin sıra tabanlı bir süper kahraman strateji oyunudur.
Bir dizi hikâye ve devriye görevlerinden oluşan bu oyunda ister hikâyeyi devam ettir, istersen de acele etmeden yan görevleri keşfet ve daha fazla kahramanın kilidini aç, beceri puanları kazan ve mücadeleleri tamamlayarak kahramanların yaşamı hakkında daha fazlasını öğren.
Her bir kahramanın benzersiz oyun tarzını öğrenmek ve doğru şekilde kullanmak, kahramanların savaş güçlerini geliştirir ve savaşın seyrini değiştirecek Ultilerini kullanmalarını sağlar.
Capes'te yapacağın savaşlar rasgele sayılar veya siper arkasında gizlenmekten ibaret değildir. Güç seni yenilmez yapmaz, tam tersine daha da dikkatli olmanı gerektirir. Zafer ile yenilgi arasındaki ince çizgiyi seçimlerin belirler.
Her görevde birlikte çalışacak en fazla 4 kahraman seç. Her kahraman, her müttefikinden aldığı benzersiz bir takım yeteneğine sahip olur ve bu sayede benzersiz güçlerinden faydalanmak için işbirliği yapabilirler.
İlave Beceri Puanları (Skill Points) kazanmak için görevler sırasında kahramanlara özel mücadeleleri tamamla ve her bir kahraman hakkında yeni bilgiler veren isteğe bağlı görevleri aç.