Capital Command
Capital Command to kosmiczny symulator, w którym dowodzisz potężnym statkiem liniowym i walczysz w czeluściach kosmosu. Sztuczna inteligencja obsługująca lokalne systemy obronne zbuntowała się, a ty jesteś jedyną szansą, aby przywrócić porządek w tej odległej placówce na rubieżach. Ty wydajesz rozkazy całej załodze – nawigatorom, działonowym, mechanikom i inżynierom oraz kierujesz ogromnym, ciężkim statkiem z imponującym arsenałem.
Statek liniowy, taki jak twój, jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię, która pozwala namierzyć i zniszczyć wroga, a także bronić się przed nim.
Przybywasz do placówki w odległym zakątku kosmosu – wkrótce rozpoczyna się katastrofa. Flota bojowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję buntuje się i twoim zadaniem jest ocena i neutralizacja zagrożenia.