Captain Bones : Piracka podróż
Gra opowiada o tym, jak Captain Bones został wielkim kapitanem, będąc zwykłym członkiem pirackiej załogi. To survivalowa gra z otwartym światem, którą wypełnia atmosfera czarujących, ręcznie stworzonych, pirackich wysp.
W grze, możesz tworzyć nowe pojazdy i bronie, korzystając z materiałów zebranych z otoczenia. Możesz stworzyć też własną tratwę i eksplorować nowe wyspy, ale uważaj, Captain Bones nadal jest poszukiwanym piratem, a oddziały marynarki są wszędzie. Ma też klątwę, która często stawia go w trudnych sytuacjach.