Caravan SandWitch - Deluxe Edition
Ciesz się pełnią wrażeń z Caravan SandWitch dzięki temu zestawowi zawierającemu grę, ścieżkę dźwiękową oraz pamiątki, które możesz zabrać z Cigalo do domu (kolorowanka i pliki do druku 3D postaci).