Caravan SandWitch - Deluxe Edition
Oyunu, orijinal müziklerini ve Cigalo’dan alıp evinize götüreceğiniz hediyelik eşyaları (boyama kitabı ve karakterlerin 3D baskı dosyaları) içeren bu paket ile eksiksiz Caravan SandWitch deneyiminin keyfini çıkarın.