Caravan SandWitch - Soundtrack
Caravan SandWitch oyununun tüm resmi müzikleri. Antynomy’nin 23 parçadan oluşan bu büyüleyici kompozisyonunu dinleyin ve Cigalo dünyasına yaptığınız yolculuğun harika yönlerinin, güzelliklerinin ve eğlencelerinin tadını çıkarın.