Carcassonne - Inns & Cathedrals
With the Carcassonne : Inns & Cathedrals expansion, Carcassonne's content has been expanded for even more tactical play and competitiveness. Set off to conquer the south of France with even more new options. This expansion more especially introduces a new meeple, the partisan, who counts double as well as 18 new tiles which considerably expand the game. Among other things, these tiles include Inns which double road and Cathedral points, so you can increase the value of the villages you hold. But watch out, these "special" tiles don't give you any points if the road or town is finished before the end of the game! Inns & Cathedrals is the expansion which will give your game a new twist for even more fun.