Carcassonne - Inns & Cathedrals
Dzięki rozszerzeniu Carcassonne: Inns & Cathedrals, zawartość gry została powiększona o jeszcze więcej elementów taktycznych i rywalizacji. Wyrusz na podbój południowej Francji dzięki jeszcze większej liczbie nowych opcji. To rozszerzenie wprowadza nowy pionek, partyzanta, który liczy się podwójnie – a także 18 nowych pól, które znacząco rozszerzają możliwości gry. Pola te obejmują między innymi karczmy, które podwajają punkty dróg i katedr, dzięki czemu można zwiększyć wartość posiadanych wiosek. Uważaj jednak, albowiem te „specjalne” pola nie zapewniają żadnych punktów jeśli droga lub miasto nie zostaną skończone przed końcem gry! Rozszerzenie Inns & Cathedrals wprowadza do gry nową mechanikę, dzięki czemu będziesz się jeszcze lepiej bawić.