Carcassonne - Inns & Cathedrals
Carcassonne ile birlikte : Hanlar ve Katedraller ek paketi ile birlikte Carcassonne'un içeriği daha taktiksel oyuna müsait oluyor ve rekabet artıyor. Daha fazla yeni seçenek ile Fransa'nın güneyini fethetmeye çıkın. Bu ek pakette çift sayılan partizan adlı yeni bir vatandaş var ve oyunu genişleten 18 yeni karo var. Diğer şeylere ek, bu karolar arasında yol ve katedral puanlarını iki katına çıkaran hanlar var. Böylelikle sahip olduğunuz köylerin değerini artırabilirsiniz. Ama dikkat edin bu "özel" karolar oyun bitmeden yolu veya kasabayı bitirirsen sana puan kazandırmaz! Hanlar ve Katedraller oyununuza eklediği özellikle daha da eğlenceli bir hale getiren bir ek paket.