Carcassonne - The Princess & the Dragon
When a dangerous dragon threatens the land of Carcassonne, everybody goes to the rescue: the followers cry out to the Fairy for help, the Princess gathers her army of knights... Will you face the Dragon, or will you flee through the Magic portals? Find out now!Magic offers new ways to win points and to move your Meeples with The Princess & The Dragon expansion.
Check out the rampaging Dragon Meeple: move it so he can eat up your opponents' Meeples... Unless he eats you first and ruins all your plans!Ask for help from the Fairy Meeple. She will protect you from the Dragon, and not just that! She will use her fairy magic to give you bonus points!Have fun with new tiles: the Magic portals. Teleport your Meeples to other tiles using the Magic portals.
As for the Princess, all the Meeples will fight to join her ranks: if there's a Princess in the city, remove all rival Meeples to try to become the knight of the city!