Carcassonne - The Princess & the Dragon
Gdy niebezpieczny smok zagraża ziemiom Carcassonne, wszyscy ruszają na ratunek: wyznawcy proszą wróżkę o pomoc, księżniczka zbiera armię rycerzy… Zmierzysz się ze smokiem, czy uciekniesz przez magiczne portale? Przekonaj się już dziś! Magia rozszerzenia The Princess & The Dragon umożliwia przenoszenie pionków i zdobywanie punktów na nowe sposoby.
Sprawdź szalejący smoczy pionek: przesuń go, a zje pionki Twoich wrogów… …no chyba, że najpierw zje Ciebie i zrujnuje Twoje plany! Poproś o pomoc pionek wróżki. Ochroni Cię przed smokiem – i nie tylko nim! Użyje swojej bajecznej mocy, aby dać Ci dodatkowe punkty! Baw się nowymi polami: magicznymi portalami. Teleportuj swoje pionki na inne pola przy użyciu magicznych portali.