Carcassonne - The Princess & the Dragon
Tehlikeli bir ejderha Carcassonne topraklarını tehdit edince herkes yardıma koştu: vatandaşlar Fairy'den yardım istedi, prenses şövalye ordusunu topladı... Ejderha ile yüzleşecek misin, yoksa sihirli portallar aracılığı ile kaçacak mısın? Sihir puan kazanmana ve Vatandaşların hareketlerine Prenses ve Ejderha ek paketinde yeni yollar eklemeni sağlıyor.
Ortalığı kasıp kavuran Ejderha Vatandaşına bak: rakiplerinin Vatandaşlarını yemek için onu hareket ettir... Tabii önce o seni yemez ve planlarını alt üst etmezse!Fairy Vatandaşından yardım iste. O seni ejderhadan koruyacak ve yetenekleri bununla da sınırlı değil! Özel perili gücünü sana bonus puan vermek için kullanacak!Yeni karoların tadını çıkar: Sihirli portallar. Sihirli portalları kullanarak Vatandaşlarını diğer karolara ışınla.