Carcassonne - The River
Rozszerzenie The River pozwoli Ci upiększyć swój krajobraz poprzez zmianę pól startowych. The River składa się z 11 pól, które zastępują domyślne pola startowe. Rozkładajcie pola rzeki na zmianę, jednocześnie ustawiając swoje pionki. Gdy rozłożycie już wszystkie pionki z dodatku The River, gra będzie toczyć się w standardowy sposób z użyciem pozostałych pól. Jak zwykle będziecie musieli trzymać się ilustracji. Rozszerzenie umożliwia jeszcze równiejsze kreowanie krajobrazu tworzonego podczas gry.