Carcassonne - The River
Nehir ek paketi başlangıç noktasını değiştirerek manzaranızı süslemenizi sağlar. Nehir başlangıç karosunun yerine gelen 11 karodan oluşuyor. Vatandaşları dağıtırken sırayla River karolarını yerleştirin. Tüm nehir karolarını kullandıktan sonra diğer karolarla normal şekilde oynayın. Her zaman çizimi takip etmelisiniz. Bu ek paket ile birlikte oyun boyunca oluşturduğunuz manzaraları daha eşit bir şekilde dağıtabileceksiniz.