Carcassonne - Winter and Gingerbread Man
A cold winter has hit Carcassonne. The citizens waste very little time before preparing hot beverages and sweet pastries. Life around Carcassonne slows down. Occasionally, the people catch a glimpse of a new character, the gingerbread man.
The gingerbread man offers an additional possibility to score each time someone draws a gingerbread man tile.