Carcassonne - Winter and Gingerbread Man
Do Carcassonne nadeszła mroźna zima. Mieszkańcy coraz chętniej sięgają po gorące napoje i słodkie wypieki. Życie w Carcassonne gwałtownie zwalnia. Od czasu do czasu mieszkańcy miasta napotykają na nową postać: Piernikowego ludzika.
Piernikowy ludzik daje dodatkową możliwość zdobycia punktów za każdym razem, gdy ktoś dobierze jego pole.