Card Shark
Card Shark to gra przygodowa wymagająca od gracza sprytu, przebiegłości i podstępnych knowań. Wkrocz do świata, w którym od karcianych zdolności ważniejsze jest umiejętne zwodzenie przeciwnika.
Odkrywaj niewielkie mieściny, samotne posiadłości i luksusowe saloniki zrodzone z wyobraźni zespołu Nerial (Reigns) oraz projektanta gier Arnauda De Bocka (Pikuniku). Zanurz się w przepysznym świecie sztuki autorstwa Nicolaia Troshinsky’ego, gdzie na każdym etapie rozgrywki towarzyszyć Ci będzie oryginalna muzyka skomponowana przez Andreę Boccadoro i wykonana przez orkiestrę.