Out of Time
Out of Time is a standalone adventure set within the final day of Jess’ first week at her new school. On the verge of saving the world, Jess encounters Tock, the time-traveling Pipsqueak champion. Tock hurls Jess back in time, trapping her in a time loop where she is forced to relive the same school day over and over again like she was some sort of giant marmot. Magically, Jess finds a brand new champion card in her pocket. It’s Bloop! They must join forces to defeat Tock, get out of the time loop, and get back to saving the world!
Find new combos! Bloop, a special neutral champion can use cards from every faction.
Bloop and all the new cards are also added to Gauntlet mode for endless possibilities!