Out of Time
Out of Time to samodzielna przygoda rozgrywająca się w ostatnim dniu pierwszego tygodnia Jess w nowej szkole. Będąc o krok od uratowania świata, Jess napotyka Tocka — podróżującego w czasie Czempiona, który jest prawdziwym gnojkiem. Tock ciska Jess w przeszłość, zamykając ją w pętli czasowej, w której jest zmuszona nieustannie przeżywać ten sam dzień w szkole, jakby była jakimś gigantycznym świstakiem. Jednak w pewien magiczny sposób Jess znajduje w kieszeni zupełnie nową kartę Czempiona. To Bloop! Teraz bohaterowie muszą połączyć siły, aby pokonać Tocka, wydostać się z pętli czasu i wrócić do ratowania świata!