Cardpocalypse Time Warp Edition
Zdobywaj nowych przyjaciół, graj w karty, zmieniaj zasady, zostań mistrzem Mega Mutant Power Pets i spróbuj uratować świat w tej jednoosobowej grze RPG opowiadającej o życiu dzieciaka z lat 90. Pierwszego dnia w szkole podstawowej Dudsdale Elementary 10-letnia Jess przypadkowo doprowadza do wprowadzenia zakazu gry w uwielbianą przez wszystkich karciankę, zmuszając dzieci do przeniesienia walk do podziemia. Problemy pojawiają się, gdy mutanci z gry atakują prawdziwy świat — i to Jess wraz z przyjaciółmi muszą ich powstrzymać.
Programiści wielokrotnie nagradzanego niezależnego studia Gambrinous — twórcy Guild of Dungeoneering — przedstawiają grę RPG z walką w konwencji kolekcjonerskiej karcianki. Cardpocalypse zabiera Cię z powrotem do lat 90., gdzie komputery korzystały z dyskietek, a kody do gier znajdowały się w papierowych magazynach. Przemierzysz Dudsdale Elementary w poszukiwaniu zabójczych talii, którymi pokonasz mutantów. W drodze do zwycięstwa będziesz handlować, zarabiać, obstawiać, zmieniać zasady i trwale modyfikować karty.
● ZMIENIAJ GRĘ: Dzieci posługują się czasami własnymi zasadami — kto wie, w co zmieni się Mutant. W trakcie gry wybierzesz nowe zasady i warunki, a także zmienisz nazwy ulubionych kart i ulepszysz je za pomocą naklejek. Twórz zupełnie nowe karty, korzystając z magazynu Mega Mutant Power Magazine. Tylko ostrożnie — te decyzje będą nieodwracalne.
● NABIERZ WERWY: Zwiedzaj szkołę, aby odkryć dziwne wydarzenia w Dudsdale Elementary. Wykonuj misje, zbieraj karty, naklejki i słodycze, które możesz kolekcjonować i wymieniać z innymi uczniami. Tylko pamiętaj, że nie ma wycofywanek!
● LATA 90.: Pełna akcji i wyborów odlotowa fabuła Cardpocalypse sprawi, że poczujesz się jak dzieciak żyjący w latach 90. minionego wieku. Wporzo!