Cardpocalypse Time Warp Edition
90'larda çocuk olmakla ilgili bu tek kişilik RYO'da arkadaş edin, kart oyunları oyna, kuralları çarpıt, bir Mega Mutant Power Pets ustası ol ve dünyayı kurtarmaya çalış. 10 yaşındaki Jess, Dudsdale İlkokulu'ndaki ilk gününde yanlışlıkla herkesin en sevdiği koleksiyon kart oyununun yasaklanmasına ve çocukların kart oyunu kapışmalarına gizli bir şekilde devam etmek zorunda kalmalarına sebep olur. Asıl sorunlar, oyundaki mutantların gerçek dünyayı istila etmesiyle başlar; onları durdurmak artık Jess ve arkadaşlarının elindedir.
Guild of Dungeoneering'in yaratıcısı olan ödüllü bağımsız oyun stüdyosu Gambrinous, savaşların destansı bir toplanabilir kart oyunuyla yapıldığı bir RYO ile yine karşımızda. Cardpocalypse, seni bilgisayarlarda disketlerin kullanıldığı ve insanların bilgisayar oyunlarının hile kodlarını öğrenmek için dergi okuduğu zamana, 1990'lara geri götürüyor. Mutantları yenmek amacıyla ölümcül kart desteleri oluşturma görevindeyken Dudsdale İlkokulu'nu keşfedeceksin. Zafere giden yolda takas etmen, kazanman, iddiaya girmen, kuralları değiştirmen ve kartlarda kalıcı değişiklikler yapman gerekecek.
● OYUNU DEĞİŞTİR: Çocuklar bazen kendi kurallarını koyarlar, Mutantların ise neleri değiştireceğini kim bilebilir? Oyun boyunca yeni kurallar ve koşullar seçmenin yanı sıra, en sevdiğin kartların adını değiştirir ve çıkartmalar kullanarak kartlarını yükseltirsin. Mega Mutant Power Dergisini kullanarak tamamen yeni kartlar oluştur. Ancak dikkatli ol, vereceğin kararlar kalıcı olacak.
● CESARETİNİ TOPLA: Dudsdale İlkokulu'nda yaşanan tuhaf olayların ardındaki gizem perdesini aralamak için okulun içinde maceralara atıl. Kartlar, çıkartmalar ve toplayıp sınıf arkadaşlarınla takas edebileceğin şekerler kazanmak için görevlerde mücadele et. Dikkatli ol, caymak yok!
● 1990'LAR: Tamamen müthiş, seçim odaklı, etkileşimli hikâyesiyle Cardpocalypse, 90'lar çocuğu olma deneyimini sunuyor. İşte bu!