Carmen Sandiego Deluxe DLC
Celebrate 40 years of Carmen Sandiego with the Deluxe Edition, crafted for devoted fans and new sleuths alike! Greet some familiar faces in the exclusive anniversary caper and become a master of disguise with some exclusive in-game outfits.