Carnival Games
Tak jak na prawdziwym festynie Carnival Games oferuje wiele minigier, do których można podchodzić wielokrotnie. Do klasycznych minigier takich jak rzucanie do kosza („Switch”) i załatwianie nieprzyjaznych klaunów („Clowning Around”) dołączają nowe atrakcje, w tym latanie dronem („Light Speed”) i kosmiczne kręgle („Cosmic Strike”). Oferując 20 oddzielnych gier, Carnival Games zapewni świetną zabawę naprawdę wszystkim.
Ściągnij swoją rodzinę i znajomych do wspólnej zabawy z Carnival Games. W rozgrywce może uczestniczyć lokalnie do 4 graczy, co zwiększa poziom emocji i rywalizacji we wszystkich 20 minigrach.