CARRION
CARRION, kökeni bilinmeyen biçimsiz bir yaratığın yerine geçeceğin ve seni hapsedenleri kovalayıp yok edeceğin bir ters korku oyunudur. KOVALA. YOK ET. BÜYÜ. GELİŞ.
"Carrion, oyuncuları bir uzaylı yaratık olarak oynatan ve etkileyici görseller ile öne çıkan oynanıştan ödün vermeyen, güç gösterisi temalı bir aksiyon oyunu."