Cartel Tycoon - Artbook
More than 90 pages of Cartel Tycoon art, complete with developer commentaries. Get to know the dazzling world of Cartel Tycoon from the inside out!
You’ll be able to see early concepts and evolution of the visual style of in-game assets, like buildings, cars and landscapes. And, of course, get a closer look at our characters and cinematics - with storyboards, visual development, and evolving snapshots.
You'll uncover the perspective of the team of artists at Moon Moose as they share their insights on designing the entire visual side of the game.