Cartel Tycoon – Artbook
Ponad 90 stron grafik z gry Cartel Tycoon wraz z komentarzami developerów. Poznaj niesamowity świat gry Cartel Tycoon od środka!
Zobaczysz wczesne grafiki koncepcyjne i ewolucję wizualnego stylu zasobów w grze, w tym budynków, samochodów i krajobrazów. Przyjrzysz się też postaciom i filmom – wraz z scenorysem, rozwojem wizualnym i zdjęciami ukazującymi rozwój gry.
Poznasz perspektywę zespołu artystów z Moon Moose, którzy podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat projektowania całej oprawy wizualnej gry.