Cartel Tycoon - Content Pack - Diva's Hotel
Content Pack - Diva's Hotel includes charming Lieutenant Camila Cervantes, Hotel Skin, and 4 emblems. You're able to hire one of the most beloved story characters!
Hire a charming Camila, adorn your empire with unique emblems, and elevate your operations with an exclusive hotel skin!