Cartel Tycoon – Content Pack – Diva's Hotel
Pakiet zawartości Diva's Hotel obejmuje czarującą porucznik, Camilę Cervantes, skórkę hotelu oraz 4 emblematy. Będziesz w stanie zatrudnić jedną z najpopularniejszych postaci tej historii\!
Zatrudnij czarującą Camilę, udekoruj swoje imperium unikatowymi emblematami i wznieś swoją działalność na wyższy poziom dzięki ekskluzywnej skórce hotelu!