Cartel Tycoon - Lieutenants pack - La Familia
From what started as a tiendita on a street corner in northern San Rafaela, Raúl, or “Papá Plomo”, and his wife Gloria built an empire dealing in blood, bullets, and, still, the occasional banderilla.
The "Lieutenants Pack - La Familia" DLC unlocks access to a set of 5 Lieutenants and their unique abilities that will aid you in your conquest.
Raúl Reyes - “Papá Plomo” himself, an expert in the manufacture, sale, and use of all kinds of weaponry second, and a family man first.
Gloria Reyes - A mother and a manager who will have your business producing, packaging, and delivering more goods for more profit.
Katy Reyes - The youngest in the Reyes clan will increase the price of your weaponry at selling points, as well as emboldening her family members on the battlefield.
Marco Reyes - The eldest son and heir to the Reyes dynasty, Marco was born with a point to prove, and he fights like it.
Gaspar Reyes - Gaspar is an expert in driving shipments to wherever they need to be, as well as driving his brother to his wits end... to the benefit of the family, of course.