Cartel Tycoon – Lieutenants Pack – La Familia
Wszystko zaczęło się od małego sklepiku na rogu ulicy w północnej części San Rafaela. Raúl (czyli „Papá Plomo”), wraz z żoną Glorią zbudowali istne imperium handlujące krwią, pociskami i od czasu do czasu banderillą.
DLC „Lieutenants Pack – La Familia” odblokowuje dostęp do zestawu 5 poruczników i ich wyjątkowych zdolności, którzy pomogą Ci w podboju.
– Raúl Reyes – czyli „Papá Plomo” we własnej osobie. Przede wszystkim człowiek rodzinny, ale również ekspert w produkcji, sprzedaży i władaniu wszelkiego rodzaju bronią.
– Gloria Reyes – matka i zarządca, dzięki której Twoja firma będzie wytwarzać, pakować i dostarczać jeszcze więcej towarów z większym zyskiem.
– Katy Reyes – najmłodsza w klanie Reyes. Katy zwiększy cenę Twojej broni w punktach sprzedaży i zainspiruje członków swojej rodziny na polu bitwy.
– Marco Reyes – najstarszy syn i spadkobierca dynastii Reyes. Marco już od narodzin chce udowodnić swojej racji i widać to w walce.
– Gaspar Reyes – ekspert w dostarczaniu przesyłek na miejsce i doprowadzaniu brata do szału... oczywiście dla dobra rodziny.