Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
Kuzey San Rafaela'da, köşe başında açtıkları küçük bir dükkânla işe başlayan Raúl, nam-ı diğer "Papá Plomo" ve eşi Gloria, zamanla kan, kurşun ve ara sıra eskisi gibi banderilla ticareti yapan bir imparatorluk kurdu.
"Lieutenants Pack - La Familia" DLC'si piyasayı ele geçirmene yardımcı olacak her biri farklı yeteneklere sahip 5 Teğmen içeren bir setin kilidini açar.
Raúl Reyes - Nam-ı diğer "Papá Plomo", her türden silahın üretimi, satışı ve kullanımı konusunda uzmandır ama her şeyden önce bir aile babasıdır.
Gloria Reyes - Hem bir anne hem de bir yönetici. İşletmenin daha çok kâr elde etmesi için daha fazla mal üretmesini, paketlemesini ve teslim etmesini sağlar.
Katy Reyes - Reyes ailesinin en küçüğü, satış noktalarında silahlarının fiyatını artırır ve savaş alanında aile üyelerini cesaretlendirir.
Marco Reyes - Reyes ailesinin en büyük oğlu ve varisi olan Marco, doğduğundan beri kendini kanıtlama peşinde ve bu amaç uğruna var gücüyle savaşıyor.
Gaspar Reyes - Gaspar, sevkıyatları olması gereken yere götürmenin yanı sıra kardeşini çileden çıkarmada uzmandır... Tabii ki hepsi ailenin yararı için.