Cartel Tycoon – Lieutenants Pack – Guerillas
W głębi dżungli Puerto Roja zaufani porucznicy Soldados Sin Coraza wykorzystują swoje wyjątkowe umiejętności do niegodziwego celu – w służbie najpotężniejszego kartelu narkotykowego w kraju.
Tiago Herrera – ekspert ds. logistyki, który pomoże zwiększyć wydajność twoich budynków produkcyjnych, a następnie dostarczy im potrzebne ciężarówki.
Nacia Herrera – ekspertka od materiałów wybuchowych (piromanka), która pomoże ci zniszczyć wrogów i zasiać strach w sercach obywateli tego kraju.
Simón Rivero – menedżer i sprzedawca, który pomoże ci kupić każdy produkt tanio i sprzedać go drogo.
Bernardino Correa – policjant, którego korupcja pomoże utrzymać twoje budynki poza zasięgiem organów ścigania.