Cartel Tycoon - Lieutenants Paketi - Guerillas
Puerto Roja'nın el değmemiş ormanlarından gelen güvenilir teğmenler Soldados Sin Coraza, benzersiz becerilerini ülkenin en güçlü uyuşturucu Kartelinin kullanımına sunuyor.
Tiago Herrera - Üretim binalarının verimliliğini artırmana yardım edip araçlarla gereken yerlere dağıtımını yapacak bir lojistik uzmanı.
Nacia Herrera - Düşmanlarını mahvetmene yardım edip ülke insanlarının kalbine korku salacak, kundakçılık yapan bir patlayıcı uzmanı.
Simón Rivero - Ürün ne olursa olsun ucuza alıp pahalıya satmanı garanti edecek bir yönetici ve tüccar.
Bernardino Correa - Her türlü yolsuzluğa bulaşan bu polis memuru sayesinde kanunun uzun elleri asla binalarına ulaşamayacak.