Cartel Tycoon: San Rafaela
Bu eksiksiz San Rafaela yaz cennetinde, yani yepyeni mücadelelerle ve fırsatlarla dolu bu devasa ve yeni haritada güneşin sıcaklığını, denizden esen serin meltemleri ve yeni fetihlerin heyecanını hisset.
İmparatorluğunu genişlet, bu toprakların gerçek potansiyelini açığa çıkar ve San Rafaela'nın verimli topraklarında unutulmaz bir iz bırakmak için fırsatları değerlendir.
San Rafaela, yeni bir lojistik sistemi sunuyor: Feribot rotaları. Feribot iskeleleri ile bir nehir sistemi üzerinde yolunu bul ve kaçakçılık operasyonlarını verimli hale getirerek hem bu yeni taşımacılık yönteminin avantajlarından faydalan hem de düşmanlarının bir adım önünde ol.
San Rafaela sadece yeni bir haritada değil; aynı zamanda hem eski hem de yeni karakterleri içeren yepyeni bir macera! Ayrıca hikâyeyi tamamladığın zaman açılacak yeni Küresel öğeler de var. Güç, ihanet ve hayatta kalmanın tehlikeli sularında yolunu bulabilecek misin? San Rafaela'ya adımını at ve bu heyecan verici yeni hikâyede kartel imparatorluğunun kaderini belirleyecek kararlar al.
San Rafaela manzaralarının güzelliklerini keşfet: geniş çöller, gür kıyı ormanları, uyku halindeki volkanlar, gözalıcı kıyı hatları ve diğer doğal manzaralar. Büyüyen operasyonların için mükemmel bir ortam.
San Rafaela, orijinal haritanın boyutlarını aşan devasa oyun alanıyla sana suç imparatorluğun için çok daha fazla alan sunuyor.