Carto
Carto to urocza przygodówka oparta na unikalnej, zmieniającej świat gry mechanice łamigłówek. Użyj tej mocy, by odkryć tajemnicze krainy, pomóc dziwacznej grupie bohaterów i kierować Carto w jej drodze powrotnej do rodziny.
Młoda Carto, rozdzielona ze swoją babcią podczas burzy, musi wykorzystać wrodzone zdolności kartograficzne do sporządzania map i manipulowania otaczającym ją światem, w dążeniu do ponownego spotkania z rodziną. W miarę odkrywania nowych „kawałków” mapy gry, gracze mogą je przestawiać, aby kształtować poziomy po swojemu — odblokowując nowe ścieżki, łamigłówki i elementy fabuły.
Carto będzie przemierzać dziwaczne nowe tereny, poznawać ich kulturę i korzystać z pomocy nowo poznanych przyjaciół podczas tej misternie opracowanej przygody.