CarX Drift Racing Online
CarX Drift Racing Online is your chance to immerse yourself in the real world of drifting. Get together with friends, tune your car and burn some tires!
CarX Drift Racing Online is a unique drifting simulator, a real drift sandbox for racers of any level!
Driving assist for gamepads and keyboards ensures you'll drift like a pro right away. Steering wheel setups will make you experience your car with the highest level of immersion thanks to our realistic physics model, made in cooperation with the CarX Motorsport team (a regular competitor in RDS GP).
Dive into the world of drifting with friends! Over 100M fans around the world have already downloaded CarX series games!
BEWARE the danger of addiction! You may not want to quit & play for hours. Taking a quick break every 40 minutes is strongly advised.