CarX Drift Racing Online - American Ways
The first stadium-based track from one of the most popular drift racing championships is now available in CarX. Smell the burning rubber and feel the heat from the engines, along with the excitement from the crowd. This track is your next challenge—push the limits of your abilities, extract more power from your car, and test your skills on the new track. The track features inclined sections mixed with sharp side changes, adding to the challenge. Looking for the perfect screenshot? Race across the bridge in the center at top speed and showcase your mastery!