CarX Drift Racing Online - Japan Fest
The legendary drift track is now available in CarX Drift Racing Online! Winding roads, risky track runs, ever-changing elevation, complex turns, and high speeds combined with an outstanding atmosphere allows you to showcase your best skills. Conquer another iconic Japanese mountain track, known for its breathtaking views, offering endless opportunities to practice high-end drifting.