CarX Drift Racing Online - Sayaka Shimoda
"Daisho Color Mercury Sayaka SPL" is a sports car designed for drifting by Sayaka Shimoda, a top Japanese D1GP drift driver, D1GP communications director, and tourism ambassador for Annaka (an important location in the Initial D manga series).