CarX Drift Racing Online - SL80 Sayaka Special
DLC "SL80 Sayaka Special" introduces a new car to your collection - SL80 Sayaka Special. This is Sayka Shimoda's - top Japanese female drifter - personal car, inspired by the iconic "Initial D" manga. This car will look and perform amazingly in any location, from East Touge to Red Rock.