CarX Drift Racing Online - Jet-Kun Sayaka Special
DLC "Jet-kun Sayaka Special" is Sayaka Shimoda's first car. She dreamed of becoming a professional driver and purchased this car for training. One of the improvements she made was to replace the standard engine with a more reliable engine suitable for drift racing.