Cassette Beasts: Acoustic Sessions
Revisit the music of Cassette Beasts with this collection of acoustic covers! Collecting 8 acoustic performances of from Joel Baylis and Shelby Harvey, this new collection of recordings is a must-have for those who love the music of Cassette Beasts - including two previously unreleased live tracks!