Cassette Beasts: Acousting Sessions
Cassette Beasts'in müziğini bu akustik yorum koleksiyonuyla yeniden ziyaret et! Joel Baylis ve Shelby Harvey'den 8 akustik performansın yer aldığı bu yeni kayıt koleksiyonu, Cassette Beasts'in müziğini beğenenler için olmazsa olmaz! Daha önce yayınlanmamış iki canlı performans da koleksiyona dâhil!