Cassette Beasts: Cosplay Pack
With six cosmetic items that will allow you to express yourself even more, this Cosplay pack will dress you up for wherever the adventure in New Wirral takes you. Look absolutely stunning in this costume line inspired by renowned darlings and troublemakers!