Cassette Beasts: Fashion Pack
Til dem, der gerne vil imponerer, tilbyder vi nu Fashion Pack! Indeholder 14 nye tøjsæt og frisurer, som kan højne dit udseende. Vær nede med den fede stil i New Wirral fra denne kosmetiske DLC!