Cassette Beasts: Fashion Pack
Pakiet modowy specjalnie dla tych, którzy lubią robić wrażenie! To kosmetyczna zawartość dodatkowa z 14 nowymi strojami i fryzurami, dzięki którym będziesz najbardziej stylowym mieszkańcem New Wirral!